MEDITIME KURANORE – 144

MEDITIME KURANORE – 144

0 742

1. Allahu, xhele ue ala, ka thënë; يُعْرَفُ الْمُجْرِمُونَ بِسِيمَاهُمْ فَيُؤْخَذُ بِالنَّوَاصِي وَالْأَقْدَامِ

“Kriminelët, mëkatarët njhen me tiparet e tyre, andaj me rrëmbim kapen për flok dhe për këmbët e tyre.” (Rrahman: 41).

Hasani dhe Katade kanë thënë; ” Njihe kriminelët, mëkatarët me tiparët e tyre e ato janë dy tipare; 1. Symavijosur (të verbër, të shëmtuar) dhe 2. Fytyra të nxira(të zeza).”

Tefsir Taberi; 23/52, Tefsir Kutubi; 17/175, Zadul Mesir të Ibn Xheuzit; 4/212 dhe Tefsir Ibn Kethir; 7/461.

2. Allahu, xhele ue ala, ka thënë; هُوَ الَّذِي يُنَزِّلُ عَلَىٰ عَبْدِهِ آيَاتٍ بَيِّنَاتٍ لِيُخْرِجَكُمْ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ

“Ai robit të vet i shpall argumente të qarta për t’iu nxjerrë juve prej errësirave ne dritë.” (El hadid; 9).

Errësira në Kuran është cekur në katër forma;
1. Errësira e shirkut (idhujtarisë), shirku është ërrësira më e madhe e zemrës kurse drita e saj është Teuhidi(Njësimi i Allahut si të vetëm në adhurim) dhe sinqeriteti.
2. Errësira e xhehlit (injorancës ), kurse drita e saj është dituria në lidhje me Allahun dhe fenë e Tij.
3. Errësira e bidatit (shpikjeve dhe risive në fe), dalja nga rruga të cilën e ka trasuar resulullahu, salallahu alejhi ue selem! Dhe mos ndjekja(mospasimi) i sunetit të Tij. Ndërsa, drita e saj është pasimi dhe ndjekja e sunetit të tij, salallahu alejhi ue selem!.
4. Errësira e epshit, egos dhe mëkatit, drita e saj është frika ndaj Allahut, devotshmëria dhe frika e takimit me Allahun.

Shejh Salih Ali Shejh

3. Allahu ia kushtëzoi vetëm një kusht për realizimin e pendimit të jobesimtarit; قُلْ لِلَّذِينَ كَفَرُوا إِنْ يَنْتَهُوا يُغْفَرْ لَهُمْ مَا قَدْ سَلَفَ

“Thuaju atyre që nuk besuan nëse heqin dorë (nga rruga e tyre e gabuar dhe besojnë) do t’u falet e kaluara.” (Enfal; 38).

Kurse ia obligoi(kushtëzoi) katër kushte munafikut (hipokritit ) për t’u realizuar pendimi i tij; إِلَّا الَّذِينَ تَابُوا وَأَصْلَحُوا وَاعْتَصَمُوا بِاللَّهِ وَأَخْلَصُوا دِينَهُمْ لِلَّهِ فَأُولَٰئِكَ مَعَ الْمُؤْمِنِينَ

“Përveq atyre që u penduan, u përmirësuan, iu përmbajtën Allahut (mësimeve të Tij) dhepraktikojnë sinqerisht fenë e tyre për Allahun. Të tillët do të jenë bashkë me besimtarët.” (Nisa; 146).

Aludon se rreziku i munafikllëkut(hipokrizisë) është më i madh, andaj edhe pranimi i pendimit prej munafikëve është më i rëndë (vështirë).

Dr. Abdurrahman Esh Shihrij

Nga arabishtja; Suad Shabani

GJITHASHTU NË ALBISLAM